miercuri, 25 decembrie 2013

Hagi il ataca violent pe Piturca: Totul s-a terminat!

Gica Hagi il ataca dur pe selectionerul Victor Piturca, acuzandu-l transant pentru modul in care a gestionat situatia echipei nationale in ultimii doi ani si jumatate.
Strategia pe care Piturca a adoptat-o la echipa nationala, bazata pe jucatori experimentati, este o mare greseala in opinia "Regelui".

"In acesti doi ani si jumatate nu s-a facut o echipa noua, nu s-a mizat pe jucatori tineri ca sa spunem ca obiectivul este EURO 2016. Am pierdut doi ani si jumatate si totul s-a terminat! S-a optat pentru jucatori de mare experienta si in doi ani si jumatate nu am vazut tineri. Acum trebuie sa stam alti 2 ani si jumatate sa cautam alti 10 tineri. Dar acum, poate pierdem din nou ca e un risc sa folosesti tineri, trebuie sa ai rabdare. Piturca a riscat, a convocat jucatori de 30 de ani si lumea e nemultumita", a spus Hagi pentru Gsptv.

Ofertat de Mircea Sandu inainte ca nationala sa ajunga in mainile lui Piturca, Hagi a dezvaluit ce discutie a purtat cu presedintele FRF.

"Eu i-am explicat lui Mircea Sandu ca daca nu bagi tineri trebuie sa garantezi calificarea pentru ca altfel n-ai format un grup de viitor sub 25 de ani. Strategia mea era sa fac totul public. Vreti calificare acum? Jucam cu experimentati. Daca vreti tineri, asteptam pana in 2016", a mai spus Hagi.

Victor Piturca este pe cale sa paraseasca echipa nationala, insa asteapta in jur de 1,4 milioane de euro pentru a semna rezilierea.

Sursa: www.ziare.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu