duminică, 22 decembrie 2013

UDREA A TĂIAT PORCUL: "Am mâncat întâi şorici din frunte"

Le-a făcut pe toate, dar la asta chiar nu se aştepta nimeni. Elena Udrea s-a fotografiat alături de un porc sacrificat de sărbători, după tradiţia românească. După ce animalul a fost pârlit, deputatul PDL a ajutat la curăţarea lui. Udrea s-a delectat apoi cu şorici şi o cană de vin fiert.

În fotografiile postate de Elena Udrea pe pagina de socializare se vede că ritualul a fost săvârşit într-o curte de ţară, iar deputatul a fost doar ajutorul măcelarilor. Fostul ministru a contribuit şi la pomana porcului făcută ca la carte, cu condimente naturale.

"Nu aş rata niciodată ritualul tăierii porcului, cu toate momentele lui, aşa cum l-am văzut ani de zile la bunicul meu. Ca în vremurile copilăriei, am mâncat şi acum întâi sorici din frunte, "ca să fiu fruncea tot anul", apoi am încheiat cu pomana porcului. A mers de minune o cană de vin fiert! ", a povestit online deputatul PDL.

Sursa: www.realitatea.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu