vineri, 27 decembrie 2013

Hagi, gata sa preia nationala Romaniei

Gheorghe Hagi este gata sa revina pe banca tehnica a nationalei Romaniei la 13 ani de la experienta nefericita din barajul pentru Mondialul din 2002, cu Slovenia.
"Regele" a marturisit ca este dispus sa se implice in proiectul cumnatului sau, Gica Popescu, daca acesta va deveni presedinte al FRF dupa alegerile din martie.

"Avem nevoie de un proiect pe 10 ani ca sa construim jucatori echipe competitive, sa ne putem bate alti 10-15 ani pentru calificari. Viziunea mea este un proiect pe 10 ani. I-am spus lui Gica (Popescu - n.red.), i-am spus lui nea Puiu (Anghel Iordanescu - n.red.), am vorbit si cu presedintele FRF. Ma preocupa acest lucru.

Vom vedea daca se apeleaza la Hagi, daca se apeleaza eu sunt deschis. Gica este un om capabil, eu il sustin la alegeri. Mie imi place mai mult partea tehnica si daca va castiga alegerile iar el va apela la mine, il voi ajuta", a spus Hagi la DolceSport.

Desi nu a spus-o direct, Hagi da semne ca este gata sa revina pe banca tehnica a echipei nationale.

De altfel, Gica Popescu a anuntat nu cu mult timp in urma ca, daca nationala va avea nevoie de un selectioner iar el va fi presedintele Federatiei, ii va propune postul lui Hagi.

Gica Hagi a pregatit reprezentativa "tricolora" in 2001, la prima experienta din cariera de antrenor, Romania ratand atunci calificarea la Mondialul din 2002 dupa un baraj de cosmar cu Slovenia.
Sursa: www.ziare.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu